داچ علی

داچ علی

داچ علی

داچ علی

داچ علی

درمان سریع برای آبسه های دهان

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ

درمان سریع برای آبسه های دهان

یکی از بهترین گیاهانی است که می توانید برای از بین بردن درد آفت دهان استفاده کنید، چای سیاه است. بنابراین اگر از دهان شدید رنج می برید، چای را در دهان قرار دهید تا آرامش درد خود را حفظ کنید. شما همچنین می توانید قاشق چای خوری را به عنوان دهانشویه بشویید. چای تانن تأثیر مثبتی بر بهبود دهان دارد.
رفع آبسه دهان

از آنجا که مواد ژل در برگ Aloora به کاهش درد و بهبود زخم کمک می کند، به عنوان یک گیاه کمک اولیه شناخته می شود. دهان دهان و محیط اطراف آن را با یک کافئین گوش خشک کنید، سپس آرواره را بریزید و ژل آلوئه ورا را مستقیما روی دهان بگذارید و آن را هر چند بار تکرار کنید. مارپیچ گیاهی است که ویروس و باکتری ها را می کشد و التهاب را کاهش می دهد. دو فنجان قاشق چای خوری مارمالاد خشک را در یک فنجان آب جوش قرار دهید و آن را سرد کنید. شما می توانید این راه حل را به عنوان دهان شستشو 2 تا 3 بار در روز استفاده کنید. مراقب باشید که مطمئن شوید راه حل به خوبی شسته شده است.
دهان کودک شکم

اگر می خواهید بدانید که زخم در دهان کودک شما آفت است یا اگر آفت بعد از چند هفته در دهان کودک شما باقی بماند، آن را به دندانپزشک بسپارید تا آن را تشخیص داده و درمان کنید. معمولا درد ناشی از آفات دهان در چند روز کاهش می یابد و زخم های دهانی بدون درمان برای یک یا دو هفته بهبود می یابند، اما اگر زخم ایجاد شده در دهان کودک دردناک، دردناک و ماندگار باشد، پزشک درمان مناسب را برای کودکان، برای مثال، از دهانشویههای ضد باکتریایی (ضد میکروبی)، پماد کورتیزون، یا داروهای تجویزی یا غیر تجویزی استفاده کنید. تحریک ریزش بافت و توصیه به دهان کودک.
آبسه دهان

آفت دهانی کوچک شایع ترین نوع آفت دهانی است؛ معمولا کوچک، بیضی شکل با لبه های قرمز است. این می تواند بسیار دردناک است، به ویژه هنگامی که در طی یک یا دو هفته غذا خوردن بدون هیچ گونه زخمی. آفت دهانی بزرگ به عنوان یک آفت بزرگ دهانی معمول نیست؛ در این نوع آفت، زخم ها معمولا مرز مشخصی دارند، اما اگر آنها بیش از حد بزرگ باشند، می توانند لبه های نامنظم، زخم های غیر طبیعی، کوچک، عمیق تر و بزرگتر داشته باشند. آنها می توانند بسیار دردناک باشند درمان ممکن است تا شش هفته طول بکشد و زخم ممکن است باقی بماند.

  • بهرام بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی